Comentarii (72)
1ianuarie
1ianuarie  •  17 Aprilie 2024, 10:45

Au uitat catalanii cum i-a ajutat Deniz Aytekin pe 8 martie 2017 pe Camp Nou din Barcelona? Antrenorul Barcelonei de atunci era Luis Enrique, iar la PSG, Unai Emery. Au marcat două goluri în prelungirile meciului. Atunci da, a fost jaf la drumul mare. Nu-i mai plângeți că au fost mereu ajutați.

MaxiP
MaxiP  •  17 Aprilie 2024, 10:41
Postat de Misu1950 pe 17 Aprilie 2024, 09:38

Daca dupa "In general probabil ca ai dreptate" puneai punct nu virgula ai fi dovedit ca te pricepi la fotbal, asa...

Daca dupa "punct" din exprimarea "punct nu virgula" ai fi pus "virgula", ai fi dovedit ca te pricepi la limba romana, asa...

tk2014
tk2014  •  17 Aprilie 2024, 10:39
Postat de MaxiP pe 17 Aprilie 2024, 10:07

Bine, ca si-au luat-o, dupa perioada 2005-2010 in care au beneficiat frecvent de astfel de maniere de arbitraj, de-acord. Dar nu fata de asta va fi evaluat Kovacs.

cred ca kovacs a inflamat spiritele, dar nu atat de tare incat sa nu mai prinda champions league. problema lui e una de comunicare. e prea rigid. daca lahoz a ajuns sa arbitreze semifinala de champions, cred ca va mai avea si kovacs ocazii. oricum prefer pe kovacs unuia ca tulpin, care e catastrofal. acum…povestea barcelonei cu arbitrajele e una mai degraba de impact decat de volum. si ma refer la ovrebo, cu chelsea. acolo, daca ovrebo ar fi arbitrat ok, dinastia inceputa de guardiola era in pericol. a mai fost ayetkin cu psg in 2016, dar oricum au iesit in turul urmator. si mai era returul cu inter din 2010, cu simularea lui busquets unde au pierdut calificarea. a mai fost eliminarea lui pepe in semifinala lui real, dar cred ca barceona era atunci oricum mai buna ca real si cu returul in barcelona s-ar fi calificat oricum.

MaxiP
MaxiP  •  17 Aprilie 2024, 10:07
Postat de tk2014 pe 17 Aprilie 2024, 09:49

asa sunt toate meciurile retur la barcelona. incarcate de tensiune, huiduieli, transforma totul intr-o poveste de ‘ce faci ma? ne iei painea de la gura?’. bine le-a facut, a avut coloana. prea multe figuri in barcelona. singura echipa care nu a recunoscut ca a pierdut vreodata pe merit. doar ‘arbitrul, greselile noastre, am ratat 100 de ocazii, norocul, ghinionul’.

Bine, ca si-au luat-o, dupa perioada 2005-2010 in care au beneficiat frecvent de astfel de maniere de arbitraj, de-acord. Dar nu fata de asta va fi evaluat Kovacs.

Misu1950
Misu1950  •  17 Aprilie 2024, 09:51
Postat de gigix pe 16 Aprilie 2024, 22:59

ce vila din bani nerambursabili isi face Kovacs dupa meciul asta!

Poate ai dreptate, dar au fost castigati in mod cinstit...Cu regulamentul in mana si cu reluarile in fata nici ANI nu-i poate face nimic!

tk2014
tk2014  •  17 Aprilie 2024, 09:49
Postat de MaxiP pe 17 Aprilie 2024, 09:26

In general probabil ca ai dreptate, dar legat de prestatia lui Kovacs de aseara, nu poti decat critica. Oricum, personal cred ca si-a semnat sentinta, nu-l vad sa mai arbitreze prea curand un astfel de meci. Pe langa acel "rosu" acordat (dupa parerea mea dupa o cadere fortata, care dupa o faza revazuta erau toate sansele sa se schimbe decizia), hai sa vorbim si de restul meciului. A arbitrat exact pe un meci de Superliga, 100 de cartonase galbene, date la fiecare duel fizic. Efectiv ii facea o deosebita placere sa ridice cartonasul ala si sa-si puna in evidenta suprematia de tip arogant in fata oricarui participant la joc. A fost un meci complet influentat de o maniera de arbitraj ce nu isi are locul in aceasta competitie, deci e cam greu sa nu fie criticat.

asa sunt toate meciurile retur la barcelona. incarcate de tensiune, huiduieli, transforma totul intr-o poveste de ‘ce faci ma? ne iei painea de la gura?’. bine le-a facut, a avut coloana. prea multe figuri in barcelona. singura echipa care nu a recunoscut ca a pierdut vreodata pe merit. doar ‘arbitrul, greselile noastre, am ratat 100 de ocazii, norocul, ghinionul’.

roman_adrian
roman_adrian  •  17 Aprilie 2024, 09:43

Un arbitru trebuie să arbitreze în spiritul jocului și să fie cat mai discret. Kovac a aplicat strict litera regulamentului. A arbitrat la alibi (șmecherește ca la români), pentru a fi acoperit în toate, însă a distrus meciul. Și nu este primul meci din Liga distrus de Kovac. La fel a făcut și anul trecut în semifinala Milan - Napoli, când a arbitrat cu dublu standard. În prima repriză a lăsat jocul liber (a fluierat 2 faulturi în prima repriză), iar în a doua repriză a fluierat și cea mai mică atingere și a eliminat un jucător de la Napoli. O rușine de arbitru.

Misu1950
Misu1950  •  17 Aprilie 2024, 09:38
Postat de MaxiP pe 17 Aprilie 2024, 09:26

In general probabil ca ai dreptate, dar legat de prestatia lui Kovacs de aseara, nu poti decat critica. Oricum, personal cred ca si-a semnat sentinta, nu-l vad sa mai arbitreze prea curand un astfel de meci. Pe langa acel "rosu" acordat (dupa parerea mea dupa o cadere fortata, care dupa o faza revazuta erau toate sansele sa se schimbe decizia), hai sa vorbim si de restul meciului. A arbitrat exact pe un meci de Superliga, 100 de cartonase galbene, date la fiecare duel fizic. Efectiv ii facea o deosebita placere sa ridice cartonasul ala si sa-si puna in evidenta suprematia de tip arogant in fata oricarui participant la joc. A fost un meci complet influentat de o maniera de arbitraj ce nu isi are locul in aceasta competitie, deci e cam greu sa nu fie criticat.

Daca dupa "In general probabil ca ai dreptate" puneai punct nu virgula ai fi dovedit ca te pricepi la fotbal, asa...

MaxiP
MaxiP  •  17 Aprilie 2024, 09:33
Postat de tk2014 pe 16 Aprilie 2024, 23:31

Rosu clar, penalty la fel de clar., xavi eliminat corect dupa gestul ala. Faze judecate corect de kovacs, spre deosebire de ayetkin in 2016. Multa gargara la barcelona, mai ales dupa ce fanii lor au incurcat autocarele si au aruncat cu pietre si fumigene in propriii jucatori.

Rosu nu e asa clar, ca jucatorul de la PSG exagereaza clar caderea. E o faza foarte discutabila intre fault cu cartonas rosu in afara careului, penalty fara cartonas rosu sau nimic. Un arbitru sanatos dpdv al capacitatilor cognitive acorda penalty si putea sa revada faza. Nu stiu de ce regulamentul il incurca sa o faca si asa, dar cred ca il incurca, nu stiu sigur. Dupa mine nu a fost nimic, a fost o mana pusa, jucatorul mai alearga cativa metri (deci continua faza) pana ajunge in careu si se prabuseste desi mana nu mai era pe el. Mi se pare simulare. Iarasi e discutabil daca e penalty, pentru ca daca contactul continua pana se ajunge in careu, nu mai e rosu, ci penalty, asta daca totusi consideram ca a fost fault. Iar aici are si fotbalul in sine niste semne de intrebare, ca nu mai stii cine ce dorea de la acea faza, chestia asta cu cartonasul rosu si penalty... cred ca initial ambele echipe preferau un penalty, ulterior pentru Barcelona era mai avantajos penalty dar fara rosu. Da, penaltyul acordat a fost unul clar, dar legat de restul meciului... sa te duci la un astfel de meci sa acorzi cartonase galbene pe fiecare contact fizic intre jucatori, nu e maniera de Champions League, e exact maniera de Liga I.

braveheartro
braveheartro  •  17 Aprilie 2024, 09:30
Postat de Championman pe 16 Aprilie 2024, 23:57

bine ca a luat Steaua tiltu cu numarul 27 in acest sezon. UNITI SPRE TITLU 27.

Zău, eu aveam impresia că titlul, anul ăsta, e pe cale să-l ia fcsb. Tu zici că l-a luat steaua? În ce univers paralel trăiești?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează