Cel mai mare secret din mass-media a fost făcut public: despre ce este vorba

Articol de GSP luni, 29 mai 19:19

Cel mai mare secret din mass- media a fost dezvăluit zilele acestea şi a luat prin surprindere multă lume.



Wall Street Journal Online a lansat, în urmă cu câţiva ani, o versiune a site-ului pentru conţinut plătit, iar cei care doreau să se aboneze aveau de plătit un preţ de aproximativ 200$ pe an. Evident, pentru a avea acces la conţinutul premium, utilizatorii trebuiau să îşi facă un cont şi o parolă.

Totuşi, în ultimii patru ani, în jur de 400.000 de persoane au avut acces la acest tip de materiale, fără să plătească niciun dolar. Asta deoarece au introdus atât la user, cât şi la parolă cuvântul ”media”, informează 7sur7.be.

Iniţial, contul respectiv a fost făcut de NBC Universal şi era folosit de redactorii postului, însă datele au ajuns şi la alte persoane. Mai exact, la 400.000 de utilizatori diferiţi care cunoşteau această metodă, însă păstrau informaţia în mare secret, fără ca Wall Street să îşi fi dat seama.

Publicaţia americană de business are peste un milion de abonaţi la versiunea plătită a site-ului.